Cancellation Policy 

Komt er iets tussen en kan je afspraak onverhoopt niet doorgaan? Vervelend maar het kan gebeuren! Wij vragen je wel om dit minimaal 24 uur voor de aanvang van je afspraak aan ons door te geven. Cancel je binnen 24 uur? Dan brengen wij 30% van de kosten van de ingeplande behandeling in rekening. Kom je niet opdagen bij je afspraak zonder ons iets te laten weten? Dan brengen wij 50% van de kosten in rekening. Dit zullen wij doen via een betaalverzoek naar het emailadres dat bij ons bekend is. Het zal niet mogelijk zijn om een nieuwe afspraak bij ons in te plannen totdat het kostenpercentage betaald is. Voor oprechte noodgevallen kan er natuurlijk altijd een uitzondering gemaakt worden.


Waarom doen wij dit?

Als kapsalon reserveren wij tijd voor jou om het allermooiste haar te kunnen verzorgen. We rekenen op een volle agenda om al het personeel een eerlijk salaris te kunnen bieden en alle andere rekeningen te kunnen blijven betalen. Als er heel kort van tevoren afgezegd wordt hebben wij geen kans meer om die ruimte nog op te vullen, wat erin resulteert dat onze kappers niks te doen hebben. Natuurlijk hebben ze tijdens dit gat nog wel steeds recht om uitbetaald te worden, we kunnen ze niet zomaar naar huis sturen. Kortom, een afspraak die krap wordt geannuleerd zorgt voor kosten die wij als salon niet meer goed kunnen maken. Om onszelf in bescherming te nemen hanteren wij de bovenstaande cancellation policy, die geldt op alle afspraken die al in de agenda gepland zijn en in de toekomst gepland gaan worden.